22 Temmuz 2012 Pazar

An'lık yalnızlıklar...

Çoğulun ortasında huzurlu bir yalnızlık,
Yalnızlığın içinde  çoğul bir enerji...
Kendini sevmek midir yalnızlık,kendine kızmak mıdır çözemedim,
velakin ''bana arkadaşını söyle,sana kim olduğunu söyleyeyim'' diyen eski sesler..
Arkadaşım yalnızlık...
Kalabalıklarda ısrarla aradığım,ben'liğimde bulamadığım yalnızlık...
Bütün yalnızlıklar benim olsun isterken bulabildiğim sadece bir an'lık...
İki yalnız an'ı toplayınca asla yalnız olamayacağım an'lık yalnızlıklar...
Diğer adı nedir yalnızlığın?

6 yorum:

Pabuc dedi ki...

Yalnızlığın diğer adı Sen ..Çünkü yalnız olduğunu düşündüğün an kendine en yakın olduğun an

Adsız dedi ki...

Diğer adı Sessizliktir yalnızlığın...İçinde susturamadığın sesler olmasına rağmen sana tebessüm yaşatabilen an'lık sessizlik...

Adsız dedi ki...

ben ben ben sadece ben .

Bager dedi ki...

Bazen göründüğü gibi değildir Amelya...bazı benler sen,bazı senler ben..bazen bizdirler..bazen de benler..henüz gelmemiş bir sendir ki o sen sen değil veya olamamışsındır...3.tekil şahıs konumunda beklenen bir sen adınadır tüm ben çığlıkları..

Adsız dedi ki...

öyleyse o beklenen 3. tekil şahsın bi an evvel çığlıkları duyumsamasını diliyorum 2. tekil şahıs adına

Adsız dedi ki...

Yalnızlık Yok Aslında...
Çünkü İnsanın İçinde Hep Kendi Benliği Var Ve Haykırışları...
Bide Beklenen Varsa Onun Özlemi Sıcaklığı... Sence Yalnızlık VarMı?
Beklenen Çok Derinde Ama En Güzel Yerdedir Gelmesede...