1 Nisan 2008 Salı

adı olmayan I

-Çal dedi kadın,bir kez daha lütfen.
-Çalamam ki ama dedi adam,bilmem ki ben.
-Az önceki neydi peki dedi kadın,gözlerinde yaş vardı…




Tam anlamıyla karanlık değil,çünkü hafif bir mum ışığı oynaşıp duruyor duvardaki kendi gölgesiyle.Küllükteki sigarada dumanıyla tempo tutar gibi.Ne ben onlarla ne onlar benle ilgili…Hafızam çoktan geriye dönmüş çalan kemanın hüznüyle birlik,o soğuk geceye…hani kapıyı öfke telaşıyla çarpıp ta çıktığım,çıkarken kendimi de orda unuttuğum…O günden sonra ne ben bir daha ben oldum,ne de yaşam aynı formatta aktı…her şey şimdiki gibi sadece artık ve gelişigüzel bir yaşam…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Adam genç kadına seslendi :
- Biliyor musun ? Senin varlığını hissettiğim için seviyorum seni..
- Omuzuna bedelsiz koyabileceğimi biliyorum başımı..
Genç kadın cevap verdi :
- Haydi tut ellerimi !
- Haydi yat dizlerime !
- Yum gözlerini !
Adam duraksadı genç kadının söylediklerini yaptı..
Genç kadın titrek ve masum bir öpücük kondurdu..
Adam, şaşırdı :
- Hayat öpücüğü mü !
Genç kadın cevap verdi :
- Veda öpücüğü !
Adam sordu :
- Gidiyor musun !
Genç kadın cevap verdi :
- Hiçbir zaman gelmeme müsade etmedin ki !
- Ne olur iyi bak hüzün çiçeklerime..boyunlarını bükmesinler..
- Sadece bana baktığın gibi gülümse..
- Sadece beni ben olduğum için bekle..
- Şimdi gitsem de bil ki ruhum seninle..
Adam hüzünle baktı ardından boşluğa uzandığı elleri yanına düştü..
Nerde hata yapmıştı düşündü !
Haykırdı genç kadının ardından :
- Git me !!!
Genç kadın kapıda durdu ve döndü :
- Ben hiç gitmek istemedim sen gönderdin..
Genç kadının yanakları ıslanmıştı..Adam bir iki adım attı.Genç kadın ellerini uzatarak durdurdu fısıldayarak :
- Beni gerçekten sevdiğini gördüğümde zaten ben gitmemiş olacağım ki..
- Seni benim kadar kimse anlayamaz ve sevemez..
Genç kadın kapıdan çıktı, kendini yağmura teslim etti..
Adam hüzünle tekrar döndü cama kadının karanlıkta uzaklaşmasını seyretti..
Bir anda dayanamayarak kapıdan fırladı ve koştu..geç kalamazdı..sevgiyi hiçe sayamazdı..Hüzün çiçekleri umutla açmalıydı artık...