1 Nisan 2008 Salı

adı olmayan III

-gidelimmi
-erken değilmi,bitmedi henüz film
-olsun yürümek istiyorum,sarılırmısın
-peki...




...Her biri diğerinden sabırsızdı yanı başından ona aldırmadan geçip giden arabaların,ve her geçişlerin de biraz daha ıslanıyordu saçtıkları çamurlu sularla…ama yağmur yeterince ıslak bulmamıştı onu ki şiddetini gittikçe arttırıyordu…sadece başını kaldırıp dipsiz karanlık gökyüzüne şöyle bir baktı…alaycı da olsa gülümseyemedi yinede…kızamadı da…acaba dedi içinden gökyüzü gerçekten o kadar karanlık mı yoksa ben mi kör oldum…
Umursamadı onu da…hiçbir duygu yoktu içinde…öylesine bir harfti yaşam kitabında…bir cümleyi diğerine bağlayacak bir virgül bile değildi…yanlışlıkla yazılmış tek başına anlamsız bir harfti işte…ama silinmesi gerektiği halde unutulmuştu ve yaşamı anlatan bu kitabın ahengini bozuyorum diye düşündü…biri silmeli ben, yeni ve anlamlı bir cümlede kullanmalı tekrar…durdu…yumdu gözlerini sımsıkı ve…elinde bir silgi ile devasa bir elin üzerine doğru geldiğini hayal etti…

Hiç yorum yok: