14 Ocak 2010 Perşembe

FISILTI SEVGİ'LER...

Uzaklar diye bir yerin insanlarıyız biz.
Başkalarına da uzağız biz,
birbirimize de,kendimizi de
Ayrıyız biz.
Ayrı doğmuş,ayrı düşmüş
Ayrılmış.
Siyahın içinde beyazı ararız biz.
Mavi yoktur bizde.
Kırmızı,yeşil ve sarı yok.
Görür,konuşur ve dinleriz biz,
ama dilimiz yoktur bizim,
gözümüz ve kulağımız yok.
Yaşarız biz yaşamın kendisini,
ama bir hayatımız yoktur bizim.
Kalbimiz yoktur bizim,
yinede ölümüne seweriz biz.
Çünkü biliriz biz,
bizi biz yapan,
tüm bu fısıltı sevgilerimizdir...

7 yorum:

ajmbo dedi ki...

sen mi yazıyorsun bunları? güzel olmuş sevdim ben. içimden bi ses iyi biri olduğunu söylüyo.naber?

Bager dedi ki...

İçindeki sesi takip et svgili ajmbo :)

Adsız dedi ki...

iyi biri....:)hımmm güzel bi tanı:) yakışır fısıltı sevdiğim:)

Adsız dedi ki...

Sustuk…
En konuşmamız gereken zamanda.
Bavulunu toplayıp çoktan gitmişti cümleler.
Dilimdeki son birkaç kelime de
Yetişemedim, intihar etti az önce…

Bager dedi ki...

İntihardan sonra gelir bir tecavüz doğumu,ardından bir intihar daha..bir döngüdür bu zaten...kah ucu ucuna yetişilen cümleler,kah yetişemediğin...

Adsız dedi ki...

Sustuk…
Gitmek oldu bakışların,
Gözlerime yazdın veda mektubunu
Bir yanın git dedi diğer yanın kal…
Daha fazlasını okuyamadım…


Sustuk…
En iyi yaptığımız şeydi
Birbirimize kocaman susuşlar armağan etmek
Aldım dilinden bana armağan ettiğin tüm susuşlarını
Teşekkür ederim…
FERHAT TOKMAK...

aydan dedi ki...

yazilariniz tekrarsiz.Tash kalpleri eritecek kadar mukemmel..